طراحی و ساخت مزدای مفهومی توسط دانشجویان.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392
بازدید : 739
نویسنده : یه بنده خدا

طراحی و ساخت مزدای مفهومی توسط دانشجویان.

سبک طراحی محصولات جدید مزدا، طراحان را به وجد آورده و تعدادی از دانشجویان دانشگاه کلمسون و پاسادنا را برای ساخت یک خودروی کانسپت برای این شرکت ترغیب کرده است. نارنجی عمیق 3 (Deep Orange 3 Concept) گرچه چندان نام با مسمایی به نظر نمی‌رسد، اما در عوض از یک طرح کاربردی و آینده نگرانه جذاب بهره می‌گیرد.

Mazda Deep Orange 3 Concept

Mazda Deep Orange 3 Concept

این هاچ بک خوش هیکل دارای دو ردیف صندلی 3 تایی است تا 6 سرنشین را به راحتی در خود جای دهد. شاسی این خودرو پیش از این در نمایشگاه سما 2012 رونمایی شده بود و اکنون نوبت بدنه و قوای محرکه است.

Mazda Deep Orange 3 Concept

Mazda Deep Orange 3 Concept

چهره این خودرو متناسب با خودروهای جدید مزدا و مفهوم کودو است. بنابراین شباهتهای زیادی بین این ماشین و محصولات نسل جدید مزدا وجود دارد.

mazda clemson deep orange 3

mazda clemson deep orange 3

موتور بنزینی این خودرو 1.5 لیتر حجم دارد و در کنار موتور الکتریکی در مجموع قادر است عملکردی مناسب را ارائه کند. جاییکه شتاب صفر تا صد 7.5 ثانیه ای و مصرف سوخت 5.5 لیتری بارزترین نشانه های آن هستند. روش انتقال نیروی هیبریدی این خودرو هم منحصر به فرد است. جایی که به صورت خودکار می‌تواند انتقال نیرو را روی محور جلو، عقب یا هر دو محور سوئیچ کند.

 


طراحی دیپ اورنج 3 یکی از برنامه های تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی خودرو دانشگاه کلمسون Clemson با همکاری دانشجویان کالج طراحی پاسادنا و شرکت مزدا می‌باشد و نشان می‌دهد که مراکز دانشگاهی نیز نقش عمده ای در تحولات صنعت خودرو ایفا می‌کنند.

 

 منبع : pedal.ir




:: موضوعات مرتبط: ***** علمی،فن آوری ***** , -- خودرو , ,
:: برچسب‌ها: مزدا ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 161
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 528
بازدید ماه : 1615
بازدید کل : 556308
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com